Leijonan luolassa tapahtuu: Roni Bäckin ele Niko Saarista ja vaikuttajia kohtaan herättää kysymyksiä jatkosta

Kirjoittajan kuva

By admin

Startup-yritys Coubonga kehitti digitaalisten kuponkien käytön mullistavan puhelinsovelluksen yrityksille ja kuluttajille. Nyt yritys nähdään Leijonan luola Suomi -ohjelmassa Nelosella 2.4. klo 21.00 some- ja TV-kasvo Viivi Kuuselan saattelemana.

Startup-yritys Coubonga kehitti digitaalisten kuponkien käytön mullistavan puhelinsovelluksen yrityksille ja kuluttajille. Nyt yritys nähdään Leijonan luola Suomi -ohjelmassa Nelosella 2.4. klo 21.00 some- ja TV-kasvo Viivi Kuuselan saattelemana.
Startup-yritys Coubonga kehitti digitaalisten kuponkien käytön mullistavan puhelinsovelluksen yrityksille ja kuluttajille. Nyt yritys nähdään Leijonan luola Suomi -ohjelmassa Nelosella 2.4. klo 21.00 some- ja TV-kasvo Viivi Kuuselan saattelemana.

Kuponkeja ja somekasvoja Leijonan luolassa

Useiden vaikuttajien, kuten Niko Saarisen, osakesalkusta löytyvä Coubonga on mukana parhaillaan käynnissä olevalla Leijonan luola Suomi -kaudella. Saarisen ohella yritykseen sijoittaneiden vaikuttajien joukosta löytyy suomalaisia mainonnan supertähtiä, kuten Esko Seppänen (Urheilucast) ja Joonas Järvinen (Lärvinen), sekä yksi Suomen kirkkaimmista pokeriammattilaisista, Joni Jouhkimainen.

Coubonga esiintyy Leijonan luola -ohjelman seitsemännessä jaksossa, ja mukana nähdään myös tunnettu somevaikuttaja Viivi Kuusela. Kuusela on monille tuttu Farmi Suomi -ohjelmasta ja sosiaalisen median tileistään, joissa hän muun muassa käsittelee nykyajan deittailua humoristisella otteella. Jaksossa vilahtaa myös muiden tunnettujen vaikuttajien kasvoja, joiden osallisuudesta erityisesti yksi leijonista, Roni Bäck, kohahtaa.

Useina päivinä sovelluskauppojen Viihde-kategorian ykkönen

Vuosi sitten julkaistu Coubonga-sovellus on saavuttanut merkittävän suosion markkinassaan ja tähtää lähitulevaisuudessa kansainvälisille markkinoille. Julkaisun jälkeen 27.2.2024 sovellus on yltänyt useina päivinä sovelluskauppojen Viihde-kategorian kärkeen, eikä tänäkään vuonna tässä olla epäonnistuttu.

Tällä hetkellä sovelluksella on noin 70 000 lataajaa, ja sen kuponkeja on käytetty yli 50 000 kappaletta. Käyttäjät ”bongaavat” sovelluksesta kuponkeja ja swaippaavat löytämänsä kupongit joko oikealle tai vasemmalle. Swaippauksia sovelluksessa on tehty yli 50 miljoonaa.

Leijonan luolasta näkyvyyttä ja lataajia

Toimitusjohtaja Aapi Sotaniemi kertoo ohjelmaan osallistumisen olleen hauska tempaus, jolla Coubonga lyödään lopullisesti Suomen kartalle ja sitä kautta muuallekin.

Vaikka Leijonan luolan kuvauksissa käytyjen neuvotteluiden tuloksia ei saa ennakkoon paljastaa, Sotaniemi pitää ohjelmaan osallistumista ennen kaikkea arvokkaana kokemuksena ja kokee käyttäjien kiinnostuksen sovellusta kohtaan keskeisimpänä asiana.

”Luvassa on ennen kaikkea hauska show ja draaman kaari, joka ei jätä katsojaa kylmäksi. Sitä lähdettiin hakemaan, ja se saatiin”, Sotaniemi vielä valottaa.

Coubonga viimeistelee parhaillaan käynnissä olevaa rahoituskierrosta.



Vastaa