MTV ja Disney aloittavat yhteistyön – STAR Channel ja National Geographic osaksi MTV:n Total TV -mainostarjontaa

Kirjoittajan kuva

By admin

MTV Oy ja The Walt Disney Company Nordic & Baltic aloittavat yhteistyön mainosmyynnissä: Disneyn Suomessa vapaasti katsottavissa olevat tv-kanavat, STAR Channel ja National Geographic, ovat jatkossa yksinoikeudella osa MTV:n Total TV -mainostarjontaa.

1920x1080_mtv_ja_disney.jpg

Kuva: MTV Oy ja The Walt Disney Company Nordic & Baltic aloittavat yhteistyön

1.1.2025 alkaen MTV vastaa STAR Channel- ja National Geographic -kanavan mainosmyynnistä yksinoikeudella Suomessa. 

Uusi yhteistyö tarjoaa MTV:n mainostajille mahdollisuuden tavoittaa Disneyn katsojat eri ohjelmagenrejen yhteydessä: STAR Channel -kanavalla komedian (mm. Simpsonit ja Family Guy) ja draaman (mm. 9-1-1) ystävät sekä National Geographic -kanavalla dokumentin nälkäiset (mm. Oscar-ehdokkaaksi nimetyt dokumentit ja Lentoturmatutkinnan kaltaiset asiaviihdeohjelmat). 

– Olemme todella iloisia tästä yhteistyöstä. Brändimme sopivat erinomaisesti yhteen. Kuten MTV, myös Disney tarjoaa laadukasta sisältöä bränditurvallisessa ympäristössä. Tämä puhuttelee suomalaisia katsojia ja mainostajia. Yhteistyömme täydentää MTV:n kiistatta markkinoiden parasta Total TV -mainostarjontaa, joka sisältää MTV:n maksuttomat tv-kanavat (MTV3, MTV Sub ja MTV Ava), Suomen suurimman kaupallisen suoratoistopalvelun (MTV Katsomo) ja Disneyn maksuttomat tv-kanavat (STAR Channel ja National Geographic). Olemme ylpeitä, että voimme tuoda tämän markkinan tavoittavimman Total TV -tarjooman mainostajillemme, kertoo MTV Oy:n toimitusjohtaja Johannes Leppänen.

– Yhteistyö Suomen suurimman kaupallisen tv-yhtiön kanssa hyödyttää valtavasti sekä mainostajiamme että katsojiamme: MTV:n vuosikymmenten kokemus mainonnasta kulkee käsi kädessä rakastettujen maksuttomien tv-kanaviemme kanssa ja tehostaa mainostarjoomaamme. National Geographic- ja STAR Channel -kanavan ohjelmistot tarjoavat monipuolisia, maailman luokan sisältöjä eri genreissä. Tämä tarjoaa mainostajille sekä joustavuutta että valinnanvaraa, kertoo Hans van Rijn, Country Manager & SVP, The Walt Disney Company Nordic & Baltic. 



Vastaa